W DOBCZYCACH BYŁA POWÓDŹ!

DSC_5628

A tam, gdzie powódź, nie mogło zabraknąć naszego mobilnego systemu ochrony przeciwpowodziowej IBS. Firma PIETRUCHA International, będąca od niedawna wyłącznym przedstawicielem producenta IBS na polskim rynku zaprezentowała tam wszystkie jego elementy, zaś o tych, których nie udało się pokazać, mówili nasi inżynierowie podczas seminarium.

DSC_5572

Wzięli w nim udział przedstawiciele samorządów lokalnych dorzecza górnej Wisły i strażacy z województw małopolskiego i świętokrzyskiego. Na temat wywołanej po raz pierwszy w Polsce sztucznej fali powodziowej pisały lokalne media: http://www.mojabochnia.pl/?p=129728. i dokumentowała lokalna telewizja: http://www.myslenice-itv.pl/symulowana-powodz-sposobem-na-sprawdzenie-mobilnych-zapor-na-pokazie-w-dobczycach/
My zaś zapraszamy do galerii na naszym fanpage’u na Facebook’u pod adresem
https://www.facebook.com/165040043548989/photos/ms.c.eJw1zMkJAEEMA8GMFnnkQ84~;sZ0DvxoKJAPgVIL05aHPHsgusAZauw0NNJFZUcsGnGfCigHFBfKBw3xXXTZAXog1kHZOozFQvFD6ASZNIZ0~-.bps.a.1000438500009135.1073741829.165040043548989/1000438603342458/?type=1&theater, w której przedstawiamy ten interesujący event w obiektywie naszego fotoreportera, Marcina Kurzawskiego.

DSC_5550

Zamknięcie remontowe na pochylni Całuny

Kanał Elbląski to najdłuższy kanał żeglowny w Polsce. Jego długość wynosi 83,3 km, z czego 43,82 km to kanał sztuczny, a 39,48 km – jeziora. Całkowita długość kanału z odgałęzieniami wynosi 144,3 km. Przy budowie Kanału Elbląskiego wykorzystano jeziora leżące na różnych wysokościach między Ostródą i Zalewem Wiślanym. Różnica poziomów sięga 100 m. Unikatem na skalę europejską jest 5 pochylni, którymi zastąpiono śluzy. Statek wpływa na specjalną platformę, a następnie po szynach przetacza się na drugą stronę wzniesienia. Projektantem i realizatorem Kanału był Georg Jacob Steenke, który przyjął zlecenie Fryderyka II, pragnącego połączyć szlakiem żeglownym Prusy Wschodnie z Bałtykiem. Podczas robót hydrotechnicznych wyrównywano poziomy wód w zbiornikach na trasie kanału. Obniżono poziomy luster wody do poziomu Jezioraka (99,5 m n.p.m.). Takie działania były przyczyną obniżenia poziomu wód kilku jezior nawet o ponad pięć metrów.

resize_DSC_4991

Z przyjemnością informujemy, że firma Pietrucha International dostarczyła zamknięcie remontowe firmy IBS po obu stronach filaru kół linowych w ramach programu „Rewitalizacja Kanału Elbląskiego na odcinku pomiędzy wrotami Buczyniec a pochylnią Całuny”

Dane techniczne:

Wysokość zabezpieczenia – 3,60 m
Szerokość zamknięcia – 3,65 m
Belki zaporowe typ 150×225-5.0

 

Nowy dystrybutor

Chcielibyśmy poinformować o zmianie przedstawiciela systemów przeciwpowodziowych i zamknięć remontowych IBS w Polsce. Od maja 2015 jesteśmy wyłącznym dystrybutorem produktów IBS. Firma Pietrucha jest liderem w produkcji grodzic winylowych przeznaczonych na rynek inżynierii lądowej i wodnej. Produkty firmy IBS uzupełniają naszą ofertę dotyczącą zabezpieczeń przeciwpowodziowych i zamknięć szandorowych. Uprzejmie prosimy o kierowanie zapytań bezpośrednio do naszej firmy. Zapewniamy profesjonalne doradztwo oraz kompleksową obsługę.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi oraz na stronę www.pietrucha.pl


We would like to inform that since May 2015 we are the exclusive distributor in Poland of IBS. Pietrucha company is a leader in the production of vinyl sheet piles destined for the market of civil engineering. IBS products complement our offer for flood protection and flow control systems. Please feel free to query directly to our company. We provide professional advice and comprehensive services.

Please contact our commercial agents or visit www.pietrucha.pl.